1959'dan Beri Düzce'nin Ticaret ve Sanayi Öncüsü...

MÜŞTERİ ÖNERİ / ŞİKAYET PANELİ

  • Ana Sayfa
  • MÜŞTERİ ÖNERİ / ŞİKAYET PANELİ
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası, yasa ile belirlenmiş görev ve yetkileri, kalite yönetim sistemi kapsamında üye odaklılık ilkesini esas alarak, üyelerinin talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturmak için kaynak sağlayarak dürüstlük, liderlik ilkelerine bağlı üye odaklı yönetim anlayışı ile;
  • Odamıza ulaşan şikayetlerin hızlı, şeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir ve gizlilikle ele alındığını,
  • Müşterilerimizin şikayet, talep, başvuru ve önerilerini Odamıza kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,
  • Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,
  • Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğunu, aynı şikayetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,
  • Teknolojiyi yakından takip ederek müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin sağlandığını,
  • Müşterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,
  • Şikayetlerin yasal şartlara, kanunlara, yönetmeliklere uygun, sürekli iyileştirmeler ile çözümlerinin sağlandığını,
  • Şikayetlerin çözümündeki hassasiyetimizi sürekli geliştirildiğini, müşteri şikâyetlerini tüm makul olan çözüm yolları tükenene ya da müşteri memnuniyeti sağlanana kadar takip edildiğini,
  • Yasal yükümlülüklere, diğer şartlara ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarına uygun olarak Odamızın tüm üyeleri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt ederiz.

 

Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu’nun 24/08/2022  tarih ve 233 sayılı kararıyla kabul edilmiştir.

Müşteri Şikayet İletişim Kanalları

 

Düzce TSO, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Düzce TSO şikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doğrultusunda telefon ve fax dışında kalan diğer iletişim kanallarından gelen şikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Düzce TSO kendisine ulaşan şikayetin önceliğini göz önüne alarak makul bir çabayla araştırma gerçekleştirir.

Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, şikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. Müşteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiği bulguyu Düzce TSO’da şikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.

Nihai Bilgilendirme

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.

WhatsApp Destek
KVKK MERSİS Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi android uygulamamız ios uygulamamız Youtube Sayfamız Whatsapp Hattı
4403 Aktif Üye Sayısı
39 Mart Ayında Kayıt Olan Üye Sayısı
488 Aktif Kapasite Raporu (İmalat) Sayısı
26 Mart Ayında Kapasite Raporu Alan Firma Sayısı