1959'dan Beri Düzce'nin Ticaret ve Sanayi Öncüsü...

MÜŞTERİ ÖNERİ / ŞİKAYET PANELİ

  • Ana Sayfa
  • MÜŞTERİ ÖNERİ / ŞİKAYET PANELİ
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası, yasa ile belirlenmiş görev ve yetkileri, kalite yönetim sistemi kapsamında üye odaklılık ilkesini esas alarak, üyelerinin talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturmak için kaynak sağlayarak dürüstlük, liderlik ilkelerine bağlı üye odaklı yönetim anlayışı ile;
  • Odamıza ulaÅŸan ÅŸikayetlerin hızlı, ÅŸeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir ve gizlilikle ele alındığını,
  • MüÅŸterilerimizin ÅŸikayet, talep, baÅŸvuru ve önerilerini Odamıza kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiÄŸini,
  • Kendimizi müÅŸterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiÄŸini,
  • MüÅŸteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduÄŸunu, aynı ÅŸikayetin tekrar oluÅŸmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleÅŸtirildiÄŸini,
  • Teknolojiyi yakından takip ederek müÅŸteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin saÄŸlandığını,
  • MüÅŸterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduÄŸunu,
  • Åžikayetlerin yasal ÅŸartlara, kanunlara, yönetmeliklere uygun, sürekli iyileÅŸtirmeler ile çözümlerinin saÄŸlandığını,
  • Åžikayetlerin çözümündeki hassasiyetimizi sürekli geliÅŸtirildiÄŸini, müÅŸteri ÅŸikâyetlerini tüm makul olan çözüm yolları tükenene ya da müÅŸteri memnuniyeti saÄŸlanana kadar takip edildiÄŸini,
  • Yasal yükümlülüklere, diÄŸer ÅŸartlara ve MüÅŸteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ÅŸartlarına uygun olarak Odamızın tüm üyeleri, çalışanları ve diÄŸer paydaÅŸlarına taahhüt ederiz.

 

Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu’nun 24/08/2022  tarih ve 233 sayılı kararıyla kabul edilmiÅŸtir.

Müşteri Şikayet İletişim Kanalları

 

Düzce TSO, tüm iletiÅŸim kanallarından iletilen ÅŸikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileÅŸtirme yönünde bir fırsat olarak deÄŸerlendirir.

Düzce TSO ÅŸikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doÄŸrultusunda telefon ve fax dışında kalan diÄŸer iletiÅŸim kanallarından gelen ÅŸikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Üyelerimiz tarafından iletilen ÅŸikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiÄŸi geri dönüÅŸ kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kiÅŸisel bilgi gizlilik politikası doÄŸrultusunda muhafaza edilmektedir.

Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Düzce TSO kendisine ulaÅŸan ÅŸikayetin önceliÄŸini göz önüne alarak makul bir çabayla araÅŸtırma gerçekleÅŸtirir.

Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, ÅŸikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. MüÅŸteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiÄŸi bulguyu Düzce TSO’da ÅŸikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.

Nihai Bilgilendirme

MüÅŸteri ÅŸikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm ÅŸikayetler objektif ve adil olarak deÄŸerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduÄŸunda ÅŸikayet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileÅŸtirme

Åžikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileÅŸtirme faaliyetlerin etkinliÄŸi sürekli izlenir.

WhatsApp Destek Hattı
KVKK MERSİS Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi android uygulamamız ios uygulamamız Youtube Sayfamız Whatsapp Hattı
3923 Aktif Üye Sayısı
59 Ocak Ayında Kayıt Olan Üye Sayısı
466 Aktif Kapasite Raporu (İmalat) Sayısı
22 Ocak Ayında Kapasite Raporu Alan Firmalar