Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu’nun 24/08/2022 tarih ve 233 sayılı kararıyla kabul edilmiÅŸtir.
Düzce TSO, tüm iletiÅŸim kanallarından iletilen ÅŸikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileÅŸtirme yönünde bir fırsat olarak deÄŸerlendirir.
Düzce TSO ÅŸikayet kabul yollarından en az birini ücretsiz tutmayı taahhüt eder. Bu taahhüt doÄŸrultusunda telefon ve fax dışında kalan diÄŸer iletiÅŸim kanallarından gelen ÅŸikayetleri ücretsiz kabul etmektedir.
Bildirimleri Kayıt Altına Alma
Üyelerimiz tarafından iletilen ÅŸikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiÄŸi geri dönüÅŸ kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kiÅŸisel bilgi gizlilik politikası doÄŸrultusunda muhafaza edilmektedir.
Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
Düzce TSO kendisine ulaÅŸan ÅŸikayetin önceliÄŸini göz önüne alarak makul bir çabayla araÅŸtırma gerçekleÅŸtirir.
Hızlı bir çözüm bulunamıyorsa, ÅŸikayetçinin yerinde incelemelerde bulunmak için ziyaret gerekebilir. MüÅŸteri Memnuniyet Yönetim Temsilcisi elde ettiÄŸi bulguyu Düzce TSO’da ÅŸikayetin muhataplarına incelemeleri için gönderir.
Nihai Bilgilendirme
MüÅŸteri ÅŸikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir. İletilen tüm ÅŸikayetler objektif ve adil olarak deÄŸerlendirir, üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduÄŸunda ÅŸikayet kaydı sonuçlandırılır.
Sürekli İyileÅŸtirme
Åžikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileÅŸtirme faaliyetlerin etkinliÄŸi sürekli izlenir.